Tiden rinner, Liksom försvinner.

Åker till mormor om ngn ynkel timme. hela dagen har ju redan gått, vart tar tiden vägen ? den bara flyger iväg.
Kmr inte ta med min data ut till värmdö så kmr inte kunna blogga men lovar att fota och blogga så mkt som det går när jag kmr hem (Söndag)
Ha ett trevligt lov så som det bara går !

Blondinskämt !
Jag älskar blondin skämt, folk med den hårfärgen tar illa upp, och det förstår jag! drf vill jag bara att ni ska veta att (jag) inte menar det personligen/elr taskigt det är inte (blondinen) i skämtet folk skrattar åt utan själva skämtet nu hoppas jag alla förstår vart jag vill kma och skrattar åt det här skämtet som jag kmr säga istället föratt ta illa upp.

En blondin & en brunett ramlade ut ur ett flygplan.
Bara brunetten dog, vfr?
Blondinen hittade inte ner.
Erkänn att den var bra

Kommentarer
Postat av: Laila

Händer något kul i kväll då?=)

2010-11-05 @ 19:47:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Hade du en bra helg? =)

2010-11-08 @ 10:14:18
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0