Halloween imorgon !

Tidigare i veckan läste ni om planerna inför min Halloween så frågan är inte vad jag kmr göra på Halloween,
Frågan är vad jag kmr ha på mig.
Det är förstås en ganska onödig fråga eftersom att jag inte vet vad jag ska ha på mig,
men får väl inprovisera fram ett svar hehe.
Jag får väl typ ta & sminka mig ruskigt elr ngt.
Längtar efter imorgon grymt mkt eftersom att jag skulle hem till Catta (som ni vet.)
(MEN) om det finns tid ska jag åka & köpa nya skor inför den kalla vintern,
...som annars kmr plåga min fötter :/
Så jag tror faktiskt att det är en ganska bra idé !
Önskar er en Happy Halloween♥ med ett stort utropstecken !

Kommentarer
Postat av: Linäh'

Ofta du ska köra busellergodis? xd

2010-10-30 @ 23:25:35
URL: http://mobilfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0