Ginatricot.com


Sött armband för 199Kr



En söt & gosig cardigan för 199Kr





Ett sött line för 249Kr





Cool leopard väska för 299Kr

!Och det var dagens klädtips!


Min dag !

Ännu en långtråkig måndag ..
Hade utomhus gympa på morgonen & mina skor,byxor & strumpor blev blöta !!
Och lunchen var äcklig,
vart ja vill kma är att jag i skolan mådde illa & frös som in i helvetet !!
(Hela dagen-.-)'

Efter skolan var ja hemma hos nina & pluggade lite matte.




På väg att möta Martina lite snabbt,
Bild tagen av Lori Helgesson



Det var meningen att jag skulle se söt ut men ser drogad ut!
Men nu äre så att ja vill underhålla er så bjuder på den här
"vackra" bilden ..




Fryser & är trött så ska dricka lite te
& ta ett varmt skumbad!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0