Lördag

Det var länge sedan man var hemma med familjen en lördagskväll ...
Sitter vid datan & drogar naturgodis x)
Har inte gjort så mkt idag,men det jag har gjort är:
Har spelat match på Shällbrink,vann med 5-2.
Sedan var ja,pappa & mamma på Citygross & stor handlade,
Till mig själv köpte jag bara naturgodis & tuggummi.
Tv:n är paj hur katastofalt kan det bli igentligen,
först ryker plattången & nu TV:N -.-
Vette fan vad man ska göra ikväll alltså ...
Blir förhoppningsvis lite snacks & dvd på min älskade laptop som i alla fall INTE är trasig...
Imorgon ska ja plugga hela dagen,ser inte fram emot det,men måste få det gjort

Vi hörs !


See yaa   
                //Lori <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0