Torsdag .

Asså ,vad mer ska jag säga än att ja är sjuk?
Det ändå jag gör hemma är lyssnar på musik & är på facebook.
Igår tittade jag på the Grudge2,den var inte så himla läskig ! :/
Och fattade inte slutet haha .

Och bara så ni vet så kmr ja fixa till bloggen!!
när ja har tid alltså/pallar .. x/

Kmr gå till skolan imorgon/Fredag
& förhoppningsvis sover jag över hos Linda Fredag till Lördag,
med några andra tjejkompisar. 

Det är 2 låtar som typ inte vill försvinna ur mitt huvud
& jag lyssnar på de 24/7 haha:/

Swedish house mafia one med: (your name)
Mike Posner med: Cooler then me.


Har varit hemma över dagarna Onsdag & Torsdag,
och har drf inte tagit några bilder,
så ja bjuder på 2 bilder från i Tisdags.

Syslöjden .

Ute me några kompisar,efter skolan .


See yaa!

//Lori <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0